„Heineken pentru Comunităţi” şi-a desemnat câştigătorii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

„Heineken pentru Comunităţi” şi-a desemnat câştigătorii

Social 30 Iunie 2011 / 00:00 603 accesări

Reprezentanţii Heineken România, în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest, au anunţat, ieri, cele două proiecte câştigătoare ale programului de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi”. În cadrul programului dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din oraşul Constanţa au fost depuse 11 proiecte ale organizaţiilor nonguvernamentale şi ale instituţiilor publice din municipiul nostru. În urma evaluării acestora, juriul programului a desemnat cele două organizaţii nonguvernamentale câştigătoare: Fundaţia Baylor Marea-Neagră şi Fundaţia „Fantasio” Constanţa. „Este de apreciat că proiectele au acoperit o gamă foarte largă de activităţi destinate comunităţii: reciclare, meeting de sensibilizare pe anumite teme şi reintegrare socială”, a declarat preşedintele Asociaţiei CSR Nest, Sergiu Sebeşi. Cele două proiecte câştigătoare în oraşul Constanţa vor primi o finanţare în valoare de 63.000 lei fiecare. Suma obţinută va fi destinată implementării programului, conform calendarului stabilit de finanţator.

JURIU INDEPENDENT. Pentru a asigura imparţialitatea şi transparenţa procesului de evaluare a proiectelor propuse, câştigătorii au fost desemnaţi de către un juriu independent de finanţatorul programului, format din reprezentanţi ai mass-media locale, precum şi din evaluatori externi. În cadrul proiectului „Test Kool-t: cultura testării pentru boli infecţioase pentru tinerii şi adulţii din oraşul Constanţa”, reprezentanţii Fundaţiei Baylor Marea-Neagră îşi propun să faciliteze accesul la testare eliminând obstacolele existente atunci când e vorba de programul clasic, fix de testare: program, transport, etc.. Fundaţia „Fantasio” a participat cu proiectul „Identitatea neamului prin tradiţie şi obiceiuri”, al cărui obiectiv principal îl constituie stimularea dezvoltării meşteşugurilor artistice tradiţionale din România, protejarea şi relansarea producţiei de obiecte de artă populară şi artizanat cu specific tradiţional, precum şi promovarea acestor produse pe pieţele naţionale şi internaţionale.



12