Noile autobuze-hibrid roşii ale capitalei Marii Britanii vor fi furnizate de Volvo. Aceste vor folosi tehnologia eco I-SAM (Integrated Starter, Alternator, Motor). Volvo nu a specificat cu cît va creşte eficienţa autobuzelor, dar în cazul oraşului suedez Goteborg unde producătorul a vîndut vehicule similare, s-a înregistrat un procent de 30%. Londonezii se aşteaptă la un scor mult mai bun pentru că semafoarele sînt mult mai apropiate în capitala Marii Britanii. Autobuzele hibrid sînt echipate cu un motor electric şi unui diesel, care pot fi utilizate independent sau în paralel. Compania londoneză de transport public susţine ca emsiile de gaze cu efect de seră vor scădea cu 40% odată cu introducerea noilor autobuze. Pînă în 2012, fiecare autobuz nou al Londrei ar putea fi un hibrid.
În ciuda tot mai multor eforturi pentru diminuarea emisiilor ce conduc la încălzirea globală, mulţi dintre americani încă nu cred că oamenii sînt responsabili pentru încălzirea globală şi că trebuie luate măsuri urgente pentru combaterea acestui fenomen. Un sondaj efectuat de o echipă de cercetători ai Asociaţiei Americane pentru Ştiinţe Avansate. Circa 49% dintre americani cred că Pămîntul se încălzeşte din cauza activităţilor umane şi a arderii combustibililor fosili. 36% sînt de părere că încălzirea globală este cauzată de schimbările naturale din atmosferă, iar 10% susţin că nu există dovezi clare că Pămîntul se confruntă într-adevăr cu problema schimbărilor climatice.
Oamenii de ştiinţă, în schimb sînt extrem de convinşi că încălzirea globală este cauzată de oameni, circa 84% dau vina pe activităţile umane. Totodată, aproape 70% dintre aceştia cred că încălzirea globală este o problemă serioasă. Slavă Domnului că şi administraţia de la Washington a început să împărtăşească acest punct de vedere! Agenţia americană de electricitate Intermountain Power a anunţat că nu va continua eforturile de obţinere a unui permis de mediu pentru o nouă centrală pe cărbune de 900 de megawaţi din Utah. Centrala este a 100-a aflată într-o situaţie de acest gen din 2002. Şi primarul Los Angeles-ului a anunţat că locuitorii oraşului nu se vor mai alimenta cu energie ce provine din centrale pe cărbune pînă în 2020. Furnizorul public de energie al oraşului a confirmat anunţul, deşi cele două unităţi care i-au rămas au contracte ce expiră abia în 2026. Centralele pe cărbune emit mai mult dioxid de carbon decît orice altă sursă de energie în SUA. 40% din energia furnizată de compania publică de utilităţi a Los Angeles-ului provine în prezent din arderile de cărbune.