Hipermarketul „Kaufland”, o oportunitate pentru Constanţa

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Hipermarketul „Kaufland”, o oportunitate pentru Constanţa

Economie 30 Iunie 2006 / 00:00 9679 accesări

Un hipermarket la standarde europene va fi deschis în centrul Constanţei. Una dintre cele mai mari şi expansive societăţi de comerţ cu amănuntul din Europa, „Kaufland”, a pus, ieri, piatra de temelie a magazinului care va purta acelaşi nume. Potrivit reprezentantului „Kaufland România”, Cornel Petcu, hipermarketul va ocupa o suprafaţă de 17.000 mp, dintre care 6.700 mp numai de construcţie. „De asemenea, „Kaufland” va oferi clienţilor o parcare de peste 300 de locuri, iar prin deschiderea acestui magazin se vor crea 200 de locuri de muncă. Toată investiţia de la Constanţa va depăşi opt milioane de euro, iar inaugurarea lui se va face înainte de sfîrşitul anului, astfel încît, în perioada Sărbătorilor de iarnă, constănţenii să aibă o alternativă cînd pleacă la cumpărături”, a subliniat Cornel Petcu. Prezent la deschiderea oficială a lucrărilor de construcţie, directorul Direcţiei Programe, Relaţii Internaţionale şi Organizare Evenimente din cadrul Primăriei Constanţa, Petrică Munteanu, a avut onoarea de a pune „piatra de temelie” a viitorului magazin. Potrivit tradiţiei, într-o cutie metalică au fost puse un ziar „Kaufland”, un cotidian local - numărul de ieri al ziarului „Telegraf”, un material publicitar şi mai multe monede româneşti şi nemţeşti. „Deschiderea acestui nou hipermarket reprezintă o oportunitate pentru municipiul Constanţa, atît prin crearea a sute de locuri de muncă, cît şi prin introducerea unui nou element competiţional pe piaţă”, a declarat Petrică Munteanu. „Avînd la bază calitatea şi precizia nemţească, Constanţa va oferi zilnic circa 800 de articole la cel mai mic preţ al zonei, iar aprovizionarea cu produse perisabile se va face în fiecare dimineaţă, astfel încît constănţenii să poată cumpăra legume, fructe şi lactate proaspete. Aşadar, se asigură garanţia timpului redus de aşteptare la casele de marcat, vor exista 24 de astfel de case, garanţia preţului minim, garanţia schimbului de produse şi garanţia prospeţimii”, a subliniat reprezentantul „Kaufland România”. (P)



12