Hotelierii şi Enel, la masa dialogului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Hotelierii şi Enel, la masa dialogului

Eveniment 12 August 2010 / 00:00 447 accesări

Conducerea Enel Distribuţie Dobrogea s-a întâlnit, ieri, cu reprezentanţii Asociaţiei Patronale Mamaia a hotelierilor pentru a discuta posibilităţile de îmbunătăţire a calităţii serviciilor oferite turiştilor, în ceea ce priveşte alimentarea cu energie electrică. Discuţiile au vizat stabilirea unor căi comune de acţiune pentru rezolvarea problemei supraconsumului de electricitate înregistrat în staţiunea Mamaia. Totodată, hotelierilor li s-a explicat faptul că, pentru a evita problemele în alimentarea cu energie electrică trebuie să solicite noi avize tehnice de racordare, corelate consumului real şi să efectueze lucrările necesare cu firme autorizate în acest sens. Doar astfel Enel Distribuţie Dobrogea poate să dimensioneze instalaţiile proprii în aşa fel încât să se evite deteriorarea componentelor reţelelei electrice din cauza supraconsumului. Pentru a veni în sprijinul hotelierilor, Enel Distribuţie Dobrogea a decis ca în această perioadă să fie suplimentat numărul echipelor de intervenţie pe litoral. Părţile prezente la discuţii au convenit să stabilească o cât mai bună colaborare pe viitor şi, în acest sens, periodic vor avea loc întâlniri în care hotelierii să expună punctual problemele cu care se confruntă, iar Enel Distribuţie Dobrogea să le ofere cele mai bune soluţii în rezolvarea lor. La finalul întâlnirii, Nicolae Bucovală, preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia s-a declarat mulţumit de discuţiile purtate. Reamintim că totalul investiţiilor efectuate până în prezent, la nivelul Enel Distribuţie Dobrogea au fost de peste 660 milioane lei, iar în ceea ce priveşte staţiunea Mamaia, peste 70% din reţeaua electrică a fost modernizată. Astfel, ca parte a planului propriu de investiţii, au fost efectuate lucrări de montare a 12.5 km de cablu de medie tensiune şi a 15 km de cablu de joasă tensiune. Pentru a face faţă solicitării de putere, au fost modernizate 14 posturi de transformare, iar pentru a reduce timpii de intervenţie în instalaţii şi, implicit, pentru reducerea timpilor de întrerupere, au fost telecomandate şase posturi de transformare, iar lucrările de investiţii în zona litoralului continuă.



12