Site-ul american Huffington Post prezintă într-un articol intitulat “România, în afara drumurilor deja bătătorite”, o serie de atracţii turistice, de la cafenelele din Bucureşti la staţiunile montane. Remarcând că România este adesea percepută negativ, în asociere cu “ţiganii nomazi” sau “haitele de câini vagabonzi”, autoarea articolului, Jeanine Barone, reporter specializat în călătorii, atrage atenţia asupra principalelor atracţii turistice ale ţării. “Se pare că acestea sunt centrate adesea pe situri medievale şi biserici fortificate. Dar am descoperit o altă Românie, o ţară cu văi bucolice, sate de munte cu privelişti panoramice, vinuri bune, parcuri înverzite şi hoteluri şic”, spune aceasta pe site-ul Huffington Post.
Jurnalista şi-a început parcursul în Capitală, pe Calea Victoriei, ajungând pe terasa clubului Green Hours, despre care afirmă că “nu ar fi nelalocul ei în Manhattan” şi colindă apoi staţiunile Sinaia, Predeal şi Azuga, unde vizitează Pivniţele Rhein & Cie, de la sfârşitul secolului al XlX-lea, Braşovul, unde a degustat produse de patiserie, Sibiul, unde a vizitat Complexul Muzeal Astra, dar şi Muzeul de Istorie a Farmaciei, adăpostit într-o clădire din secolul al XVl-lea, ajungând în cele din urmă la Bâlea Lac.
Atracţiile turistice ale României au fost ilustrate recent şi de presa britanică, unul dintre cei mai celebri promotori ai României din Marea Britanie fiind chiar prinţul Charles, care deţine mai multe proprietăţi restaurate în sate din Transilvania. Recent, prinţul Charles a apărut în emisiunea Wild Carpathia, difuzată de Travel Channel UK, ce prezintă unele dintre cele mai frumoase zone din Munţii Carpaţi. La sfârşitul lunii octombrie, România era prezentată de publicaţiile “The Irish Times” şi “The Telegraph” ca destinaţia perfectă pentru Halloween, fiind “patria aventurilor stranii cu vrăjitoare din Valahia şi vampiri din Transilvania”.