Retailerul Cora România a investit două milioane euro în modernizarea hypermarketului din City Park Constanța, procesul având loc în același timp cu extinderea mall-ului. „Credem că efortul a meritat și că noul hypermarket va fi apreciat atât de către clienții fideli, cât și de cei pe care sperăm să îi câștigăm. Noul Cora City Park, care, iată, se mărește odată cu împlinirea a cinci ani, are o suprafață de aproape 6.000 mp, față de 4.000 mp inițial, ceea ce ne-a permis să îi regândim total structura. Acum este compact și rectangular, oferind o experiență plăcută de shopping“, spune directorul Cora City Park, Cristian Năstase. Cumpărătorii vor găsi în noul hypermarket o intrare suplimentară, un flux optimizat de produse, raioane bine structurate de brutărie, gastronomie și carne, precum și secțiuni mult mai bine reprezentate decât în trecut pentru copii, de cultură, produse bio și băuturi. Cu o ofertă extinsă vine și sectorul nealimentar, unde se vor găsi numeroase produse noi, la prețuri accesibile. Odată cu extinderea magazinului s-a mărit și echipa, din dorința retailerului de a oferi servicii ireproșabile. Astfel, Cora City Park are acum cu 30% mai mulți angajați, majoritatea în zona produselor proaspete și gastronomiei - brutari, măcelari și bucătari. Nu în ultimul rând, în noua configurație a mall-ului, Cora City Park dispune și de o parcare dublată, de 1.300 de locuri; ba mai mult, lucrările continuă pentru extinderea ei la 1.800 de locuri, față de 700 în trecut.