Iată ce au găsit inspectorii ANPC pe litoral

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Iată ce au găsit inspectorii ANPC pe litoral

Social 30 Iulie 2016 / 20:36 987 accesări

Comisari ANPC din cadrul Comandamentului Litoral 2016 au efectuat astazi un control pentru verificarea respectarii legislatiei in domeniul protectiei consumatorilor. Au fost verificati 15 operatori economici. Au fost aplicate 4 amenzi de peste 20.000 lei.

Principalele abateri constatate:

- Nerespectarea conditiilor prescrise si declarate

- Lipsa informarii consumatorilor a substantelor cu efect alergen din listele meniu

- Lipsa informarii consumatorilor cu privire la ingredientele care intra in componenta preparatelor.

- Depozitarea necorespunzatoare a alimentelor

Au fost oprite definitiv de la comercializare si retrase din circuitul consumului uman 30 kg de peste si 1 kg de carnati picanti in valoare de 443,5 lei. A fost oprita temporar o cantitate de 12 kg de peste in valoare de 720 lei.

La actiunea de control de astazi au participat Presedintele ANPC, Bogdan Pandelica si directorul general , Paul Anghel.

ANPC supravegheaza permanent piata, astfel incat sa preintampine eventualele nereguli cu privire la drepturile consumatorilor si in perioada vacantelor.

Reamintim turistilor ca au la dispozitie trei locatii unde pot depune reclamatii sau sesizari in legatura cu nerespectarea drepturilor acestora in calitate de consumatori. Acestea sunt:

· Mamaia, pentru statiunile Mamaia si Navodari, cu sediul la Hotel VENUS , telefoane 0241.831.933 si 0759045340;

Neptun, pentru statiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche, cu sediul la Hotel RECIF telefoane 0241.731.900 si 0759045339;

Costinesti, pentru statiunile Costinesti, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla si 23 August, cu sediul la Hotel TIBERIUS, telefoane 0241.734.910 si 0759045351.

Taguri articol


12