Romanian International Bank (RIB) lansează, de la 1 septembrie, serviciul de internet banking - iBank - atît pentru populaţie, cît şi pentru companii, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Prin serviciul iBank, clienţii RIB pot efectua plăţi inter şi intrabancare în lei şi valută, plăţi către Trezoreria Statului, plăţi programate, schimb valutar spot (la vedere), pot să constituie şi să lichideze depozite, să interogheze CIP parteneri şi să facă operaţiuni de avizare multiplă pentru ordine de plată (OP) importate din aplicaţiile proprii ale clienţilor. Clienţii pot obţine prin iBank şi informaţii despre extrasele de cont, istoricul tranzacţiilor efectuate prin iBank, interogarea soldurilor din conturile curente sau despre cursul valutar practicat de RIB. Costurile cu operaţiunile efectuate prin iBank sînt cu 50% mai mici decît costurile operaţiunilor efectuate prin prezentarea clientului la ghişeu. iBank de la RIB foloseşte tehnologia de codificare şi autentificare 128-bit SSL şi protecţii hardware multi-nivel pentru creşterea nivelului de securitate al tranzacţiilor. Clienţii pot accesa acest serviciu pe baza unui username, a unei parole şi a unui dispozitiv Token Digipass (dispozitiv ce va fi pus la dispoziţia clienţilor gratuit de către bancă).