Imagini filmate în Gara de Nord din Timişoara au fost incluse într-un clip TV ce face parte din campania Heineken de promovare a celui mai recent film din seria „James Bond\". Compania Heineken a lansat, pe 20 septembrie, un nou clip TV şi o campanie online pentru a promova cel de-al 23-lea film din seria „James Bond\", intitulat „Skyfall\", în care rolurile principale sunt interpretate de Daniel Craig şi Berenice Marlohe.
În acest spot publicitar revoluţionar, telespectatorii au posibilitatea de a-l vedea în acţiune pe starul britanic, într-o secvenţă de scene extrem de dinamice, filmate în timpul unei călătorii cu trenul. Celebrul actor Daniel Craig nu a venit însă la Timişoara pentru a filma aceste scene. Reclama a fost realizată în studiourile Shepperton din Marea Britanie, iar imaginile cu Gara de Nord din Timişoara, surprinse de o echipă de cameramani, au fost adăugate în etapa de postproducţie. Deşi la Timişoara era o zi însorită şi termometrul înregistra valoarea de 28 de grade Celsius, specialiştii britanici în montaj au inclus secvenţele înregistrate în România într-o scenă de iarnă, în care ninge, iar munţii din apropiere - adăugaţi şi ei prin grafică digitală - sunt acoperiţi cu zăpadă.
Clipul publicitar se doreşte a fi un omagiu adus francizei „James Bond\" şi include o serie de elemente care au apărut în filmele precedente din această serie.
Filmul „007: Coordonata Skyfall\", al 23-lea din seria „James Bond\", regizat de Sam Mendes, va fi lansat pe 26 octombrie şi marchează împlinirea a 50 de ani de la lansarea primului lungmetraj din franciza „James Bond\".