Primarul municipiului Medgidia, Marian Iordache, a declarat că administraţia locală a reuşit să acceseze fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeană pentru îmbunătăţirea condiţiilor de muncă în cadrul aparatului administrativ local, precum şi protejarea angajaţilor împotriva accidentelor şi îmbolnăvirilor profesionale. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă reducerea impactului activităţilor proprii asupra mediului şi gestionarea riscurilor sănătăţii şi securităţii ocupaţionale. Marian Iordache a spus că proiectul intitulat „Gestionarea eficientă a fondurilor publice prin implementarea sistemului de management integrat în Primăria Medgidia” a fost lansat în luna iulie a anului trecut. Proiectul are o durată de 12 luni şi este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013. „Începând din octombrie 2010 s-a început elaborarea şi implementarea sistemului de management integrat: mediu - sănătate şi securitate ocupaţională. Până la sfârşitul lui 2010 au fost finalizate documentele privind certificarea conform standardelor SR EN ISO 14001:2005 şi SR OHSAS 18001:2008. Sistemul de management se va îmbunătăţi continuu, urmând ca, pe lângă obţinerea certificatului sistemului de management al calităţii ISO 9001:2008, în anul 2011 să se obţină certificarea conform standardului de mediu şi de sănătate şi securitate ocupaţională, acesta fiind unul din rezultatele aşteptate în urma implementării proiectului. Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 400.000 de lei, din care 340.000,00 lei - valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European.