Administraţia locală din comuna Cumpăna a demarat de curând un proiect prin care se urmăreşte îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe descentralizare. În strânsă legătură cu scopul proiectului - „Transparenţă şi eficacitate - îmbunătăţirea şi modernizarea relaţiei cu locuitorii prin introducerea unui program informatic pentru buna gestionare a documentelor în cadrul Primăriei“ - administraţia locală propune modernizarea activităţii de lucru cu publicul şi implementarea unui program de management al documentelor, atât la nivelul instituţiei, cât şi la nivelul departamentelor componente prin intermediul portalului şi infochioşcului. Prin derularea acestui proiect se urmăreşte şi îmbunătăţirea gradului de relaţionare cu cetăţenii, beneficiari ai serviciilor oferite de Primărie. Potrivit afirmaţiilor primarului Mariana Gâju proiectul va include şi analiza procedurilor de lucru şi a oportunităţilor de simplificare a procedurilor, în scopul scurtării duratei de procesare şi eliberare a documentelor, de asigurare a transparenţei procesului, de eliminare a corupţiei şi a suspiciunilor de acest gen.