Pe timp de criză, în timp ce alţii fluieră ori protestează prin mijloace ferme în faţa guvernelor, românii preferă să facă băşcălie…tot pe seama lor. Aşa a fost creat chiar şi un imn al crizei autohtone, intitulat „KK-Maka”, realizat de Serviciul Român de Comedie. Culmea este că, pe timp de foamete, talentul mioritic dă pe dinafară, la propriu, iar parodia care vorbeşte despre dezastrul actual din ţară a strâns aproape 60.000 de vizualizări pe internet, în Bulgaria, unde i s-au tradus chiar şi versurile. Piesa are, însă, succes şi în alte ţări unde prezenţa românilor este mare, cum ar fi Italia sau Spania. „E o surpriză pentru mine, pentru noi toţi, că am reuşit să trecem graniţa la vecini cu o parodie. Probabil că şi ei au probleme cu criza şi s-au regăsit în mesajul piesei.(…) Au apreciat-o foarte mult pe Ramona Hanganu, cea care interpretează piesa şi pe care au numit-o Shakira României”, a declarat pe un post central TV, Toni Grecu.„KK-Maka” s-a plasat pe locul 19 la secţiunea Comedy de pe internet şi pe locurile 22 şi 28 la cele mai vizionate clipuri la secţiunea Comedy, în Italia şi Spania, iar în topul favoritelor la toate categoriile a atins locul 98 la general şi locul 22 la Comedie. Distribuţia pe ţări a celor care au accesat topurile corespunde graficului forţei de muncă a românilor din străinătate: Italia, Spania, SUA, Canada, Germania, Marea Britanie, după cum a observat Dragoş Muşat, de la Serviciul Român de Comedie, regizorul clipului. Videoclipul este o parodie după videoclipul piesei „Waka Waka”, interpretată de Shakira, care a fost Imnul Campionatului Mondial de Fotbal „Africa de Sud 2010”.