Companiile Enel Energie şi Enel Energie Muntenia vor desfăşura în luna ianuarie un amplu proiect de implementare a unui nou sistem informatic de facturare, iar unele servicii vor fi indisponibile temporar.
Potrivit unui comunicat al Enel, în cadrul acestui proiect, se vor adăuga noi funcţionalităţi în aplicaţia pentru managementul clienţilor.
"În perioada 1 – 14 ianuarie orice plată pe care o vei efectua va fi înregistrată în sistemele informatice, însă va putea fi vizualizată în contul tău MyEnel începând cu luna februarie 2019. Soldul afișat pe tot parcursul lunii ianuarie 2019 va fi soldul tău la data de 31 decembrie 2018;
Nu vor fi emise noi facturi, iar procesul de facturare va fi reluat după actualizarea sistemelor informatice. Scadențele se vor calcula de la data emiterii;
În a doua jumătate a lunii ianuarie, din păcate, toate functionalitățile serviciului MyEnel vor fi indisponibile", anunţă Enel într-un comunicat.