Demi Moore şi soţul ei, Ashton Kutcher, iau atitudine împotriva traficului de copii şi sclaviei sexuale la copii. În cadrul unei noi campanii lansate de fundaţia lor, DNA, intitulată ”Bărbaţii adevăraţi nu cumpără fetiţe”, celebrul cuplu hollywoodian a creat un filmuleţ în care vedete ca Justin Timberlake, Sean Penn, Bradley Cooper sau Jamie Foxx îşi afirmă susţinerea în lupta împotriva traficului de persoane şi, mai ales, de copii. De asemenea, fundaţia celor doi actori americani oferă posibilitatea tuturor celor care susţin această cauză să îşi lanseze propriul filmuleţ video pe facebook.com/dnafoundation.
Dacă unii dintre vizitatorii site-ului dedicat luptei împotriva traficului de copii nu au suficientă imaginaţie sau îndemânare pentru a posta propriul filmuleţ manifest, atunci, Demi Moore şi Ashton Kutcher le oferă posibilitatea de a purta un tricou inscripţionat cu mesajul “DNA T-shirt Challenge”. Respectivele tricouri sunt produse în parteneriat cu Threadless.com şi cu retailer-ul Steven Alan, iar artiştii propun diferite variante de design pentru tricouri, majoritatea având ca temă principală libertatea. Deja s-au înregistrat peste 60.000 de accesări pe site-ul pentru tricouri. Acestea sunt disponibile pe adresele threadless.com şi stevenalan.com, iar din vânzarea lor, un procent va reveni şi fundaţiei patronate de Demi Moore şi Ashton Kutcher.