În cât timp ţi se „repară“ internetul? Vezi ce zice​ ANCOM!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

În cât timp ţi se „repară“ internetul? Vezi ce zice​ ANCOM!

Tehnologie 16 August 2016 / 18:09 768 accesări

Furnizorii de internet mobil au remediat anul trecut deranjamentele semnalate de utilizatori într-un interval mediu de 14 ore, cu 7 ore mai puțin față de valoarea medie raportată în anul 2014, se arată într-un raport al Autorităţii Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). În schimb, durata de remediere a deranjamentelor la internet fix a crescut de la o medie de 25 de ore, în anul 2014, la o medie de 39 de ore în 2015. Termenul de remediere a deranjamentelor reprezintă intervalul de timp cuprins între momentul recepţionării de către un furnizor a unei reclamaţii privind un deranjament validat şi momentul remedierii acestuia. Furnizorii au obligația să includă în contracte aceste termene, ele variind între 3 și 240 de ore, cele mai uzuale fiind de 24 de ore, 48 de ore și 72 de ore. Cele mai recente statistici publicate de ANCOM arată că în România erau utilizate la finalul anului 2015 un număr de 4,3 milioane de conexiuni la internet fix și 18,7 milioane de conexiuni la internet mobil.

Taguri articol


12