Grupul generației Millennials este cel care va avea cea mai mare putere de cumpărare, în câțiva ani, ceea ce înseamnă că acum este foarte important pentru fiecare producător și furnizor de servicii să câștige încrederea și banii acestor persoane, arată rezultatele sondajului ICERTIAS Best Buy Award Millenials 2017/2018 - „Unilever a ajuns pe primul loc, datorită raportului calitate-preț dintr-un total de patru categorii, acesta fiind cel mai bun rezultat pe care l-a obținut o companie. Dacia a fost votată pe primul loc în categoria autoturismelor, în timp ce Elseve este pe lider în categoria șampoanelor de păr. De asemenea, generația Millennials din România a decis că Zuzu este cel mai bun din categoria iaurturilor, iar Atifco este cel mai bun din categoria orezului. Printre câștigătorii la alte categorii se numără Alpin57 Lux (înghețată), Prigat (suc de fructe), Zewa (hârtie igienică), Dove (gel de duș), Altex (lanț de magazine en-detail cu echipamente de tehnologie), Milka (ciocolată), Hervis (magazine en-detail de articole sportive), Asirom (companie de asigurări), Titan (pâine, chifle și alte produse de brutărie) și Digi (furnizor de televiziune digitală)“. Generația Millennials (cunoscută și ca Generația Y) reprezintă valul demografic care a urmat după Generația X. Experții demografici au avut ca referință anul nașterii între 1980 și a doua jumătate a anilor 1990. Studiul mai subliniază că Generația Y se bazează pe informațiile disponibile pe internet și pe părerile necunoscuților și, totodată, acceptă cu ușurință produse și servicii noi.