Info Mondial

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Info Mondial

Sport 22 Iunie 2010 / 00:00 293 accesări

Casele de pariuri au oferit cote pentru un boicot al Franţei la meciul cu Africa de Sud

Unul dintre principalii bookmakeri britanici a propus clienţilor săi să parieze pe un boicot din partea Franţei la meciul contra Africii de Sud, la puţine ore după ce fotbaliştii francezi au refuzat să ia parte la antrenament. Cota era destul de ridicată (100-1), sugerînd că nici casa de pariuri, William Hill, nu crede că se va ajunge la această decizie extremă. Dar situaţia face din Africa de Sud favorita partidei.

Lotul Franţei şi-a reluat antrenamentele

Jucătorii din echipa naţională a Franţei şi-au reluat, ieri dimineaţă, antrenamentele, în localitatea sud-africană Knysna, după mişcarea de protest faţă de excluderea atacantului Nicolas Anelka din lot. După o discuţie colectivă, jucătorii au reluat pregătirea, în timp ce selecţionerul Raymond Domenech şi colaboratorii săi discutau între ei. Refuzul fotbaliştilor de a se pregăti a dus la demisia şefului delegaţiei franceze, Jean-Louis Valentin. Ieri, Anelka a ajuns pe aeroportul “Heathrow” din Londra, venind de la Cape Town, Africa de Sud.

Balonul Jabulani, apărat de patronul Adidas

Patronul Adidas, Herbert Hainer, a recunoscut, ieri, că balonul Jabulani, criticat de mai mulţi jucători de la Campionatul Mondial, este mai rapid, în special atunci când este folosit la altitudine, dar a precizat că fotbaliştii au avut timp să se familiarizeze cu acesta. „Este mai rotund decât toate baloanele pe care le-am făcut până acum, este mai aerodinamic şi mai rapid. Dar balonul a fost testat după ce mai multe federaţii naţionale l-au avut la dispoziţie pentru antrenamente încă de la începutul anului. La altitudine, unde aerul este rarefiat, balonul devine şi mai rapid”, a explicat Hainer. Cele două stadioane din Johannesburg care găzduiesc meciuri de la turneul final, “Soccer City” şi “Ellis Park”, sunt situate la circa 1.500 metri altitudine. Mai mulţi jucători şi portari au criticat Jabulani, considerat “infect” de spaniolul Iker Casillas sau “imprevizibil” de italianul Gianluigi Buffon. „Criticii au fost reduşi la tăcere în ultimele cinci sau şase zile”, a afirmat Heiner. „Jabulani este produsul legat de Campionatul Mondial din Africa de Sud care se vinde cel mai bine la ora actuală, compania estimând vânzări de circa 13 milioane de exemplare în acest an”, a declarat Markus Baumann, responsabilul Diviziei fotbal din cadrul Adidas.



12