Numărul înmatriculărilor noi de automobile Dacia din Franţa a crescut cu 11,8% în noiembrie, comparativ cu aceeaşi lună din 2009, la 8.223 unităţi, după ce în octombrie a coborât cu 13,2%, pe o piaţă în scădere cu 10,8%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). Cota de piaţă a Dacia a avansat de la 3,4% în noiembrie 2009 la 4,2%. Producătorul auto român a fost devansat, în funcţie de numărul înmatriculărilor noi de automobile, în rândul mărcilor străine, de Volkswagen (12.826 unităţi), Ford (9.165 unităţi) şi de Opel (9.077 unităţi). Dacia a întrecut, însă, mărci precum Fiat, Nissan sau Toyota. În total, pe piaţa franceză au fost înmatriculate 193.970 de automobile noi, din care 88.224 sunt mărci străine (-8,7%). Incluzând şi autovehiculele comerciale uşoare, înmatriculările Dacia au urcat cu 10%, la 8.682 unităţi, pe o piaţă în scădere cu 8,3%, la 230.152 de maşini. Grupul străin cu cele mai multe înmatriculări noi de automobile a fost, în perioada analizată, Volkswagen (21.384 de unităţi), urmat de General Motors Europe (11.278 de unităţi). Constructorul auto francez PSA Citroen Peugeot a înregistrat în noiembrie cele mai multe înmatriculări de pe piaţa locală, de 63.012 maşini, în scădere cu 11,5%, nivel care conferă grupului o cotă de piaţă de 32,5%. Înmatriculările de automobile Renault, proprietarul Dacia, au coborât cu 10,6%, la 50.951 unităţi. Cota de piaţă a grupului a avansat uşor, însă, de la 26,2% la 26,3%. La zece luni, marca Dacia a consemnat 95.354 de înmatriculări de automobile noi, în urcare cu 81,5% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, continuând să înregistreze astfel cea mai mare creştere de pe piaţa franceză.