„Inovaţie şi calitate în sectorul public“, la a cincea ediţie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
ANFP

„Inovaţie şi calitate în sectorul public“, la a cincea ediţie

Administrație 29 Iunie 2012 / 00:00 425 accesări

ADMINISTRAŢIA - „OSATURA DE BAZĂ A STATULUI“ Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) a organizat, ieri, la Neptun, cea de-a cincea ediţie a conferinţei internaţionale „Inovaţie şi calitate în sectorul public”. La eveniment au participat reprezentanţi ai administraţiei publice centrale şi locale, ai structurilor asociative şi profesionale, ai mass-media, dar şi reprezentanţi ai administraţiei publice europene. Prezent la eveniment, Victor Paul Dobre, ministru delegat pentru administraţia publică din MAI a declarat: „cred ca s-a creat o stabilitate a funcţiei publice. Avem oameni cu experienţă, avem resurse să îmbunătăţim domeniul, dar este nevoie de dorinţa noastră, a tuturor, pentru a face acest lucru”. El a mai spus că administraţia este „osatura de bază a statului“, susţinând însă că aceasta se confruntă cu mai multe probleme, între care corupţia, politizarea, iar relaţia cu cetăţeanul nu este întotdeauna cea mai reuşită. El a precizat că actualul guvern are un mandat limitat şi nu va putea pune în practică acum acest aspect, dar după câştigarea alegerilor parlamentare de către USL viitoarea guvernare trebuie să înceapă realizarea depolitizării.

APLICAŢIE A SPIT CONSTANŢA ÎN GHIDUL DE BUNE PRACTICI Lucrările conferinţei au fost structurate în sesiuni plenare şi ateliere de lucru având ca teme cele trei domenii ale competiţiei celor mai bune practici din administraţia publică românească. Cel mai aşteptat moment a constat în premierea proiectelor câştigătoare în cadrul Competiţiei celor mai bune practici, derulată de ANFP în perioada martie-aprilie 2012. Competiţia s-a derulat pe trei piloni de activitate: pilonul întâi - „Responsabilitatea şi implicarea instituţională în sprijinul grupurilor sociale vulnerabile“, pilonul doi - „Protejarea şi promovarea patrimoniului naţional în colaborare cu societatea civilă“ şi pilonul trei - „Implementarea unor mecanisme de comunicare instituţională în slujba cetăţeanului“. La competiţie s-a înscris şi Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa cu aplicaţia „Verifică fişa de înmatriculare“ care va apărea în Ghidul de bune practici ce va fi editat de ANFP.



12