Internet banking optimizat la BRD

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Internet banking optimizat la BRD

Economie 18 Martie 2008 / 00:00 678 accesări

Serviciul de internet banking pentru companii al BRD-Groupe Societe Generale a fost îmbunătăţit prin lansarea de funcţii noi, care permit gruparea beneficiarilor în două categorii, publici şi privaţi, oferind totodată un motor de căutare a beneficiarilor. Serviciul permite plata facturilor către furnizorii de utilităţi agreaţi de bancă, numărul beneficiarilor posibili fiind mărit de la 100, la 300, iar timpul de păstrare a extraselor de cont în aplicaţie a crescut de la 21, la 66 de zile. Clienţii companiei pot consulta soldurile conturilor proprii, pot realiza şi programa plăţi în lei şi valută, încărca fişiere de plăţi şi constitui depozite. Serviciul permite realizarea de operaţiuni de schimb valutar, precum şi definirea plătitorilor şi a beneficiarilor direct de la calculatorul propriu. Toate comisioanele aferente plăţilor sînt mai mici cu 40% în raport cu tariful standard practicat de bancă, potrivit comunicatului.

Taguri articol


12