Îți expiră buletinul până la alegeri? Iată cum poți să-l reînnoiești!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Îți expiră buletinul până la alegeri? Iată cum poți să-l reînnoiești!

Administrație 05 Decembrie 2016 / 15:43 762 accesări

Dacă v-a expirat actul de identitate sau știți că va expira înainte de alegerile parlamentare din 11 decembrie, grăbiți-vă să îl preschimbați! Săptămâna aceasta, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) din cadrul Primăriei Constanța va funcționa după un program prelungit, astfel încât toată lumea să aibă posibilitatea să obțină în timp util actul de identitate necesar participării la scrutin. Luni, marți, miercuri și vineri, între orele 08.30 și 14.30, veți putea depune documentele pentru eliberarea actelor de identitate, iar între orele 14.30 și 16.30 puteți să vă ridicați noile buletine sau cărți de identitate. SPCLEP va funcționa și sâmbătă, înainte de alegeri (10 decembrie), și în ziua scrutinului (duminică, 11 decembrie). Sâmbătă se primesc documente și se eliberează cărțile de identitate între orele 8.00 și 16.00, iar duminică, între orele 7.00 și 21.00. Totuși, duminică, după ora 19.00, se primesc documente doar pentru eliberarea cărților de identitate provizorii.

CE ACTE VĂ TREBUIE?

„Locuitorii din Constanța care, dintr-un motiv sau altul, au întârziat să-și ridice cărțile de identitate pentru care au depus cereri sunt rugați să o facă la o dată ulterioară în cadrul programului nostru de lucru suplimentar dedicat alegerilor generale din 11 decembrie“, se arată într-un comunicat al SPCLEP. Șeful Serviciului, Dezideriu Dudaș, reamintește faptul că, pentru depunerea documentelor, cetățenii trebuie să aibă actele de stare civilă și dovada adresei de domiciliu și în original, și în copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit (sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul proprietarului pentru a va stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia din documentele menționate, solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maximum un an în aceleași situații ca și cărțile de identitate (exceptând cazul trecerii titularilor peste granița României). „Informații suplimentare referitoare la actele necesare ori taxe de plătit le puteți accesa de pe site-ul Primăriei Constanța, secțiunea Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Constanța (dreapta, sus). Vă reamintim că sediul nostru se află în noul corp al City Park Mall, la etajul II, în cadrul Centrului pentru Servicii Publice“, mai arată sursa citată.



12