Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Jennifer Lopez este ambasadoarea brandului Gillette Venus

Monden 04 Februarie 2011 / 00:00 418 accesări

Cântăreaţa şi actriţa Jennifer Lopez va fi protagonista unei campanii holistice de marketing a brandului Gillette Venus, pentru care a înregistrat şi un remake al melodiei ”Venus”. Pe plan profesional, lumea o cunoaşte ca fiind cântăreaţă de succes, actriţă, designer, producător TV şi muzical, precum şi o persoană generoasă. Pe plan personal este soţie, mamă, soră şi prietenă devotată. Jennifer Lopez, o adevărată femeie modernă, este acum unica zeiţă Gillette Venus. În calitatea sa de primă ambasadoare Gillette Venus, Jennifer va continua să le inspire pe femeile din întreaga lume să descopere zeiţele din ele, să se simtă încrezătoare, puternice şi frumoase atât fizic, cât şi spiritual. ”Brandul Venus dă încredere femeilor în forţele proprii şi vorbeşte zeiţei care există în fiecare dintre noi. Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiţă atunci când îşi pune feminitatea în valoare. Venus mă ajută să-mi păstrez picioarele frumoase şi îmi dă încrederea de care am nevoie pentru a mă simţi exact ca o zeiţă”, a declarat Jennifer Lopez. ”Jennifer este o Zeiţă Venus în adevăratul sens al cuvântului. Brandul Gillette Venus celebrează multiplele dimensiuni ale femeilor şi nimeni nu le întruchipa mai bine decât Jennifer Lopez”, spune Sonia Fife, General Manager, Global Venus, P&G Beauty. ”Nu eşti o zeiţă doar în momentele importante din viaţă, ci şi în cele mai puţin importante. Jennifer a împărtăşit multe din experienţele personale în cadrul acestei campanii şi este o adevărată zeiţă atât atunci când se relaxează acasă cu copiii, cât şi atunci când este pe scenă şi îşi etalează picioarele de star rock”, a mai spus Sonia Fife. \"

Jennifer Lopez este una dintre cele mai puternice şi omagiate celebrităţi din showbiz. Ea a vândut peste 55 de milioane de albume în toată lumea şi a avut rolul principal în diferite filme care au ajuns pe primul loc în box office, printre care ”Monster-In-Law” şi ”The Wedding Planner”. În 2001, ”The Wedding Planner” a fost fimul cu cele mai mari încasări, în timp ce albumul ei ”J.Lo” a ocupat prima poziţie în Billboard Top 200. Astfel, Lopez a ajuns să fie prima femeie din istorie care a ocupat prima poziţie atât în topurile muzicale, cât şi în cele de film, în aceeaşi săptămână. 2011 va fi un an important pentru cariera sa, cu atât mai mult cu cât Jennifer Lopez a fost aleasă să facă parte din juriul celebrului concurs american American Idol. Ea este căsătorită cu vedeta internaţională Marc Anthony şi au împreună o fată şi un băiat, gemenii Emme şi Max.

P&G Beauty & Grooming are peste 100 de branduri disponibile în aproape 130 de ţări. Produsele din această gamă au generat vânzări de peste 26 miliarde de dolari în anul fiscal 2008/09, transformând compania într-unul dintre cele mai mari existente în industria de frumuseţe şi grooming. P&G Beauty&Grooming are în portofoliu branduri precum Pantene, Olay, Head&Shoulders, Max Factor, Cover Girl, DDF, Frederic Fekkai, Wellaflex, Rejoice, Sebastian Professional, Herbal Essences, Koleston, Clairol Professional, Nice ‘n Easy, Venus, Gillette, SK-II, Wella Professionals, Braun, gama Prestige Fragrances, dedicată atât consumatorilor tineri cât şi consumatorilor de lux, cărora le oferă branduri precum Hugo Boss, Lacoste şi Christina Aguilera.

Taguri articol


12