Jocurile de pe Facebook, strategie de campanie electorală

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Jocurile de pe Facebook, strategie de campanie electorală

Monden 20 Octombrie 2010 / 00:00 413 accesări

Candidaţii la alegerile legislative din SUA au o nouă strategie de campanie şi anume, creează jocuri pe Facebook, pentru a strânge informaţii importante despre alegătorii din circumscripţiile lor electorale. ”Jocurile de pe Facebook sunt absolut subestimate în spaţiul politic. În condiţiile în care utilizatorii petrec mai multe ore pe zi pe Facebook, jocurile fac posibil un alt mediu prin care ei să interacţioneze şi să se informeze despre candidaţi, în timp ce campania strânge date de importanţă critică despre utilizator”, a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firmă ce creează jocuri pe această reţea de socializare. ”Obţinem nume şi e-mailuri şi alte date care sunt disponibile ale fiecărui utilizator, informaţii care sunt de importanţă majoră pentru o campanie online de succes”, a adăugat acesta. Un articol din ”Wall Street Journal” critica, luni, această idee a jocurilor create de candidaţi pe Facebook, afirmând că o serie de informaţii personale ale utilizatorilor au fost transmise unor firme de publicitate. Întrebat dacă aceste critici îl îngrijorează, Vincent Harris a răspuns negativ, argumentând că informaţiile sunt puse la dispoziţie de utilizator, prin acceptarea termenilor respectivelor jocuri.



12