Harley-Davidson pariază pe motocicletele electrice menite să atragă motocicliştii tineri preocupaţi de problemele mediului şi să oprească declinul cifrelor din vânzări. Harley livrează primele sale motociclete „LiveWire” - cu preţul de 29.799 dolari - către dealeri, dar există puţine şanse ca brandul vechi de 116 ani să atragă clienţi tineri. Problema constă în principal în preţul acestui produs „super-premium”. Bicicleta costă aproape cât un Tesla Model 3 şi îşi propune o piaţă care nu există cu adevărat, cea a motocicliştilor tineri, „verzi” şi înflăcăraţi. Harley nu a reuşit de ani buni să îşi crească vânzările. Pe măsură ce clienţii lor de bază îmbătrânesc, compania cu sediul în Milwaukee constată că este dificil să-i atragă pe noii clienţi. În 2018, Harley a înregistrat cea mai puternică scădere a vânzărilor în ultimii patru ani, urmând, ce l mai probabil, ca acestea să fie din nou în scădere în acest an.