Jumătate de oraş în beznă şi frig!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
CURENTUL NOSTRU CEL DE TOATE ZILELE

Jumătate de oraş în beznă şi frig!

Eveniment 15 Februarie 2010 / 00:00 2276 accesări

O avarie în staţia de transformare 110kV Tomis Nord, petrecută vineri seară, a întrerupt furnizarea de energie electrică în zona de nord a Constanţei, fiind lăsaţi fără apă caldă şi căldură consumatorii din cartierele Tomis Nord, Tomis III, Faleză Nord, Coiciu şi o parte din Delfinariu. „Cauza acestui incident este defectarea unei linii din staţia Tomis Nord, ce a lăsat fără tensiune alte 7 linii de 10kV şi 50 de posturi de transformare”, a explicat purtătorul de cuvânt al Enel, Johanna Scântee. Mai multe presoane au trimis mail-uri, la redacţie, prin care sesizau faptul că mai multe aparate electrice şi electrocasnice sunt bune de aruncat. Şi, ca şi când nu ar fi fost de ajuns, acelaşi episod a avut loc în noaptea de sâmbătă spre duminică, când în urma defectării unei celule de medie tensiune dintr-un post de transformare, pe fondul vechimii instalaţiei din zona respectivă, s-a produs o avarie care a afectat alimentarea cu electricitate din staţiunea Mamaia. Acest incident a lăsat inactive toate linile de 10kV din Mamaia şi 7 posturi de transformare. „Cinci echipe de intervenţie Enel Distribuţie Dobrogea, din cadrul Unităţii Teritoriale Constanţa, au intervenit în teren. Menţionăm că Enel Distribuţie Dobrogea desfăşoară o amplă lucrare de modernizare a instalaţiei din staţiunea Mamaia, care prevede creşterea puterii reţelei, de la 10 kV la 20 kV. Lucrarea se află deja în etapa finală, urmând finalizarea ultimelor 7 posturi de transformare din zona respectivă. Avaria a afectat 3 agenţi economici şi 350 de consumatori casnici”, a mai declarat reprezentantul Biroului de Presă al Enel.

Atenţionăm constănţenii că astfel de incidente vor mai avea loc întrucât Enel Distribuţie Dobrogea desfăşoară un plan de investiţii şi modernizare a reţelei, care presupune, printre altele, şi înlocuirea echipamentelor şi instalaţiilor vechi. Şi pentru că Enel se-nnoieşte, de ce n-ar face şi constănţenii acelaşi lucru, forţaţi fiind de-mprejurări să-şi schimbe combina frigorifică proaspăt arsă sau televizorul abia stricat? Vom reveni!

Persoanele care consideră că au fost păgubite, sub o formă sau alta, de către Enel Electrica Dobrogea, sunt invitate să ne scrie pe adresele alina.cristea@telegrafonline.ro, office@telegrafonline.ro sau să ne contacteze la numărul de telefon 0241.488.340.



12