În acest weekend, sucursala Electrocentrale Constanţa (CET Palas) a transmis un comunicat prin care anunţă stadiul lucrărilor de revizie anuală a magistralelor proprii CET. Asfel, încă de vineri seară, 27 august a.c., CET a demarat umplerea unei porţiuni din Magistrala nr. 1 Urban. Faţă de evoluţia lucrărilor anuale de revizie, RADET Constanţa face următoarele precizări: ca urmare a finalizării parţiale a reviziei pe care CET o execută asupra magistralei I Urban, au fost repuse în funcţiune un număr de 39 de puncte termice care furnizează apă caldă de consum. Acestea sunt amplasate în zonele CET, Km 4-5, Faleză Sud şi Gară şi sunt următoarele puncte termice: 18, 22, 23, 24, 25, 42, 65, 67, 72, 73, 76, 91, 92, 93, 96, 105, 107, 108, 112, 113, 125, 126, 127, 144, 149, 150, 154, 155, 181, 182, 183, 185, 186, 187, 188, 189, 195 şi 207. Pentru că nu au fost finalizate în totalitate lucrările de pe Magistrala I, punctele termice din perimetrul Piaţa Griviţei - Sala Sporturilor - Peninsulă nu funcţionează încă. Pe măsură ce centrala CET Palas va repune în funcţiune şi celelalte porţiuni ale magistralei I Urban, în intervalul imediat următor, RADET Constanţa va relua furnizarea apei calde de consum către consumatorii săi.
Pentru Magistrala 2, lucrările de revizie se află în grafic, desfăşurându-se în intervalul 1-10 septembrie la următoarele puncte termice: 272, 211, 89, 162, 163, 134, 135, 248, 161, 160, 86, 247, 165, 170, 171, 130, 131, 132, 169, 174, 175, 176, 177, 178, 53, 46, 52, 51, 50, 48, 44, 45, 120, 121, 122, 123, 147, 146, 138, 139, 140, 145, 142, 54, 117, 119, 214, 118, 124, 100, 57, 115, 102, 103, 104, 106, 33, 31, 30, 29, 35, 38, 55, 101, 56 şi 116. „În condiţiile în care CET Palas respectă graficul anunţat de execuţie a lucrărilor de revizii, în momentul finalizării acestora, RADET Constanţa va fi în măsură să reia în timp optim furnizarea de apă caldă de consum. RADET Constanţa recomandă consumatorilor săi ca, în acest interval, să verifice instalaţiile proprii şi să acţioneze pentru remedierea acestora. În cazul situaţiilor complexe, consumatorii pot apela la sprijinul Regiei prin Dispeceratul Central – telefon 0241/ 616.792, care funcţionează în regim de program non stop”, au declarat reprezentanţii Biroului Corp Control – Comunicare din cadrul RADET.