Justin Timberlake, director de creaţie al producătorului de bere Bud Light Platinum

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Justin Timberlake, director de creaţie al producătorului de bere Bud Light Platinum

Monden 09 Februarie 2013 / 00:00 337 accesări

Justin Timberlake a fost numit în funcţia de director de creaţie al brandului Bud Light Platinum, care produce bere, acesta urmând să contribuie artistic la promovarea produselor companiei. El va fi atât consultant cultural, cât şi muzical pentru compania de bere, urmând, de asemenea, să fie distribuit într-un spot publicitar pentru produsul Platinum Night. Clipul de promovare va fi difuzat în premieră duminică, în timpul galei de decernare a premiilor Grammy. Directorul de marketing al companiei, Paul Chibe, susţine că ”Justin Timberlake este una dintre cele mai mari minţi creative din industria de divertisment, iar viziunea sa ne va ajuta pe viitor să definim identitatea Bud light Platinum în spaţiul lifestyle. De anul trecut, de la lansarea Bud Light Platinum, am încercat să aduc brandul mai aproape de muzică, incluzând, în primele noastre reclame, piese ale lui Kanye West şi Avicii. Parteneriatul cu Justin, care marchează şi revenirea lui în muzică, va aduce un plus de relevanţă şi de credibilitate brandului”.

Cântăreţul, compozitorul, producătorul, dansatorul şi actorul Justin Timberlake, în vârstă de 31 de ani, a devenit celebru ca membru fondator al formaţiei \'N Sync şi a fost recompensat cu şase premii Grammy şi un premiu Emmy. În 2002, el a lansat primul său album solo, ”Justified”, urmat de ”FutureSex / LoveSounds”, în 2006. Cu primele două albume solo, Timberlake a vândut peste 18 milioane de copii în toată lumea, iar alături de \'N Sync, 50 de milioane de unităţi. Cel mai nou album al cântăreţului american, ”The 20/20 Experience”, va fi lansat pe piaţă pe 19 martie.

Taguri articol


12