Cântăreţul american Justin Timberlake şi-a investit o parte din agoniseala rezultată din muzică într-un local de lux din New York, dovedind un dezvoltat spirit întreprinzător. Din păcate, ca orice restaurant, localul lui Justin Timberlake a fost vizitat pe nepusă masă de poliţia sanitară, care a sesizat mai multe nereguli. În aceste condiţii, autoritatea new-yorkeză de control sanitar a decis să scadă punctajul localului, afectându-i prestigiul. Restaurantul artistului, Southern Hospitality, încadrat anterior controlului în clasa A, a intrat, pentru o scurtă perioadă, în categoria localurilor de categoria B, în urma inspecţiei care i-a scăzut 22 de puncte.
Justin Timberlake, care a pus bazele afacerii în 2007, fiind şi consultant în materie de afaceri, a luat imediat măsuri, neîmpăcându-se cu ideea ca restaurantul său să fie unul slab cotat. A cerut o altă inspecţie, de această dată localul prezentându-se impecabil şi reuşind să urce din nou în ierarhia restaurantelor new-yorkeze.