Justin Timberlake promovează MySpace

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Simţ pentru afaceri Pe lângă muzică

Justin Timberlake promovează MySpace

Monden 28 Ianuarie 2013 / 00:00 365 accesări

Unii artişti trimit doar câte un comunicat de presă când îşi lansează un nou single. Justin Timberlake, în schimb, investeşte într-o reţea de socializare pe care vrea să o relanseze şi face din noua sa piesă, primul lucru care se încarcă pe pagina site-ului cu pricina. Nu mai este o noutate că Justin Timberlake este director executiv în cadrul MySpace, site pe care, după luni bune de aşteptare, îl promovează cu un nou design şi o nouă abordare, pentru a-i ajuta pe artişti să posteze muzică pentru admiratorii lor. De altfel, pe pagina MySpace sare în ochi anunţul primului single lansat de Justin Timberlake în anul 2006, de pe vremea albumului ”FutureSex/LoveSounds”. Piesa ”Suit & Tie”, în duet cu Jay-Z, este disponibilă la vânzare pe iTunes. Cântăreţul va reveni şi pe scenă, după o pauză de patru ani, într-un concert solo caritabil, pe 2 februarie, la New Orleans, Louisiana. Noul album, al treilea material discografic solo, se intitulează ”The 20/20 Experience”.

Justin Timberlake vrea să transmită colegilor săi artişti mesajul că relansarea reţelei de socializare MySpace presupune posibilitatea postării de piese muzicale gratuit, pentru promovarea descărcării legale contra cost. Cu alte cuvinte, este o revenire la scopul iniţial al site-ului MySpace, cu ajutorul formatului MP3.com, de a asculta orice artist sau trupă. De precizat că MySpace a apărut cu mult înaintea YouTube sau Spotify. Ca noutate, noua versiune are o categorie inedită, dedicată noilor artişti, sub numele Descoperiri, alături de cea dedicată numelor deja consacrate şi recomandate.

Cu ajutorul lui Justin Timberlake, reţeaua are toate instrumentele pentru a redeveni la modă. Actorul şi cântăreţul american dovedeşte instinct pentru afaceri şi prin revenirea sa în muzică vrea să împuşte doi iepuri deodată. Încă din 2010, când îşi lansa propriul brand de modă, Justin Timberlake şi-a explicat filosofia de om de afaceri, de a promova numai lucruri cu adevărat ecologice şi de a se ajuta de muzica sa pentru a-şi lansa linia vestimentară sau, mai nou, de a se folosi de proaspătul album pentru a da avânt reţelei de socializare în care a investit.

Taguri articol


12