Cîntăreţul pop american îşi extinde portofoliul de afaceri şi va lansa un brand nou de tequila, denumit 901. Atent pregătit în ultimii doi ani, noul brand de băutură va fi lansat pe piaţă la începutul lunii mai şi va putea fi achiziţionat, pentru început, din magazinele din New York, Los Angeles, Las Vegas şi St. Louis. Cu această ocazie, Justin Timberlake a explicat şi motivul care a stat în spatele alegerii unui nume numeric pentru acest produs: ”901 este acel moment cînd seara ta se încheie, dar noaptea ta abia începe”. 901 reprezintă şi o subtilă referire la oraşul lui natal, acesta fiind codul poştal al oraşului Memphis, unde Justin Timberlake a copilărit. Noul brand de alcool reprezintă cea mai recentă achiziţie pe care Justin Timberlake o face în domeniul afacerilor, domeniu în care deţine deja linia de îmbrăcăminte William Rast, casa de discuri Tennman şi este proprietarul a două restaurante: Destino şi Southern Hospitality.