Grupul german Kaufland, liderul pieţei locale după cifra de afaceri, intră pe segmentul online şi livrări la domiciliu prin lansarea de pachete predefinite cu alimente de strictă necesitate pentru întreaga familie. Nemţii, care nu aveau până acum servicii de gen, sunt al doilea retailer după Auchan care lansează astfel de pachete.
Oficialii Kaufland spun că astfel vor ajunge în toate zonele rurale, de fapt în toate localităţile din România. Pachetele standard pot fi comandate online sau telefonic.
„Pachetele oferă selecţii de produse esenţiale ce acoperă cumpărăturile de bază pentru cel puţin o săptămână, în două variante”, spun reprezentanţii nemţilor.
Pachetul standard de 39 kg conţine de la produse de panificaţie, făină, mălai, orez, ulei, conserve de legume sau pate, lapte, zahăr, cafea şi paste, până la fructe, legume şi apă şi altele.
Preţurile încep de la 150 lei pentru opţiunea standard, respectiv 240 de lei pentru cea extinsă, plus transport.
Articolul complet pe zf.ro