KPMG România, desemnată să găsească un investitor strategic pentru Poşta Română

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

KPMG România, desemnată să găsească un investitor strategic pentru Poşta Română

Social 24 Decembrie 2011 / 00:00 499 accesări

Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI) a desemnat compania KMPG România drept consultantul care va evalua Compania Naţională Poşta Română SA (CNPR) în vederea redresării economice şi manageriale prin majorare capital social, cu un investitor strategic, a anunţat, vineri, ministerul de resort. Potrivit sursei citate, în data de 22 decembrie 2011, comisia, numită prin Ordinul de ministru al Comunicaţiilor nr. 1361/20.12.2011, s-a întrunit, la sediul MCSI, pentru a analiza ofertele aferente achiziţiei “Servicii de evaluare a Companiei Naţionale Poşta Română SA, în vederea redresării economice şi manageriale prin privatizare (majorare capital social) cu un investitor strategic care va deveni şi acţionar minoritar”, în valoare de până la 15.000 euro (TVA inclusă). În cadrul procedurii de achiziţie au fost depuse două oferte, respectiv din partea SC KPMG România SRL şi Preciss Consulting. Conform criteriilor de atribuire, câştigătoare a fost desemnată KPMG România care a oferit preţul cel mai scăzut, în valoare de 48.360 lei (inclusiv TVA). CNPR a încheiat trimestrul al III-lea al anului 2011 cu un profit de 472.000 lei. Compania a redus cu 13% cheltuielile, în primele nouă luni din acest an, comparativ cu perioada similară din 2010, şi cu 11% raportat la proiecţia bugetară pentru anul în curs, proiecţie conform Bugetului de Venituri şi Cheltueli aferent 2011. CNPR este compania cu cel mai mare număr de angajaţi din România (peste 33.000 de angajaţi), cu cea mai mare reţea fizică de distribuţie (peste 5.000 de puncte de lucru şi 16.000 de puncte de acces fără personal) cu contribuţii la bugetul de stat de aproximativ 400 de milioane de lei anual.

Taguri articol


12