Lanţul suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz (H&M) a ales-o pe cîntăreaţa australiană pentru a fi imaginea colecţiei de vară, iar o parte din încasările obţinute din vînzarea hainelor va fi donată asociaţiei caritabile WaterAid. Aceasta este o organizaţie din Marea Britanie care duce o politică de promovare a igienei şi are ca obiectiv aprovizionarea cu apă potabilă şi efectuarea unor sisteme de asanare pentru populaţia defavorizată. Numită "H&M love Kylie", colecţia de îmbrăcăminte se va găsi în magazine de la jumătatea lunii mai.
Lanţul de magazine nu este la prima colaborare cu o vedetă din lumea muzicii. În această primăvară, H&M va lansa şi o colecţie creată în colaborare cu Madonna, numită "M by Madonna". Fondată în anul 1974, compania H&M deţine 1.345 de magazine în 24 de ţări. Anul trecut, grupul a anunţat un profit de 10,797 miliarde de coroane suedeze, echivalentul a 1,188 miliarde de euro. În acelaşi timp, cifra de afaceri s-a ridicat la 80,081 miliarde de coroane.