Lady Gaga promovează Google Chrome

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Lady Gaga promovează Google Chrome

Monden 24 Mai 2011 / 00:00 535 accesări

Google lucrează cu nume răsunătoare când vine vorba de promovarea produselor şi serviciilor sale. Compania a convins-o pe Lady Gaga să aleagă Chrome, într-un spot în care artista ţine legătura cu fanii pe Internet. Lady Gaga îşi consolidează astfel comunitatea de fani în mediul social virtual, iar Chrome devine cunoscut în rândul celor care nu au auzit decât de Internet Explorer. Clipul a atras şi reacţii negative din partea celor care nu o simpatizează pe Gaga. Aceştia susţin, mai în glumă, mai în serios, că vor renunţa la Chrome, din cauza asocierii nepotrivite şi se vor reorienta către alte motoare de căutare.

La trei ani după lansarea primului ei album, Lady Gaga, extravaganta cântăreaţă pop, scoate un nou album. Chiar dacă va fi din nou în fruntea clasamentelor vânzărilor de discuri, criticii afişează un entuziasm moderat. Cum Lady Gaga, în vârstă de 25 de ani, a făcut numai lucruri ieşite din comun, “Born This Way” s-a lansat mai întâi prin intermediul jocului Farmville, pe care internauţii îl practică de zor pe Facebook. Lansarea oficială a avut loc ieri, dar maşina de promoţie merge din plin de ceva vreme. În luna februarie, la Premiile Grammy, Lady Gaga a apărut pe scenă ieşind dintr-un ou translucid şi a interpretat o piesă de pe album. Părerile celor care au ascultat noul album sunt împărţite. Publicaţia britanică “The Guardian” consideră că Lady Gaga este “cea mai deconcertantă şi incredibilă cântăreaţă de pe planeta Pop”. “Entertainment Weekly” apreciază că albumul nu este decât “un amestec neconsistent de tehno-pop glacial”. Cotidianul “The Los Angeles Times” titrează la rândul său: “Se poate spune orice despre Lady Gaga, dar subtilitatea nu este punctul ei forte. Mesajul ei nu este delicat, felul în care se îmbracă nu este delicat şi, încă şi mai important, estetica ei nu este delicată”.

În trei ani de carieră, Stefani Joanne Angelina Germanotta a vândut 15 milioane de albume şi 51 de milioane de single-uri în toată lumea. A câştigat cinci premii Grammy şi a intrat pe lista celor mai influente 100 de personalităţi, alcătuită de revista “Time”.

Taguri articol


12