Cel mai nou album a cântăreţei americane Lady Gaga, intitulat ”ARTPOP”, îi dă mari emoţii. A provocat pierderi masive pentru casa de discuri, obţinând vânzări mult sub aşteptări, deşi s-a aflat pe prima poziţie în topul Billboard 200, cu 258.000 de copii vândute în prima săptămână de la lansare. A fost pentru a doua oară în carieră când Lady Gaga a reuşit să intre în top direct pe prima poziţie, dar cifrele nu sunt deloc pe placul producătorilor. Campania publicitară pentru lansarea albumului a costat nu mai puţin de 25 de milioane de dolari, iar încasările au fost cu 75% sub aşteptări. Între timp, de pe primul loc în topul Billboard, albumul a căzut pe poziţia 24. Ceea ce îi lipseşte lui Lady Gaga este un hit la radio, care să ridice vânzările. Producătorii încep să îi reproşeze exuberanţa costumelor şi a întregii sale strategii de prezentare, considerând că oamenii normali nu se pot identifica cu ea, ceea ce se simte în vânzări.
Lady Gaga este însă o artistă desăvârşită şi refuză deocamdată să le facă pe plac celor care vor doar să îi exploateze succesul. Deşi nu îşi ascunde temerile cu privire la viitorul carierei ei, dacă va avea parte de un eşec comercial, cântăreaţa nu vrea să audă să se apropie de o imagine... normală. Pentru coperta revistei ”Candy” a ales să pozeze nud, fiind la vedere părul pubian sau un sân, e drept, ascuns de un tatuaj cu scorpion. Vedeta s-a jucat din nou cu noţiunea de sex, afişând o mustaţă generoasă. Şi alte vedete care au pozat în trecut pentru coperta revistei ”Candy” s-au jucat cu noţiunile de travesti şi androgin, dar Lady Gaga este departe de coperţile care i-au avut protagonişti pe James Franco, Jared Leto, Chloe Sevigny şi Tilda Swinton.