Producătorul francez de materiale de construcţii Lafarge a înregistrat în primul semestru un volum al vânzărilor de ciment în România, în termeni comparabili, în creştere cu 25,2% faţă aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate miercuri de companie. La această creştere, volumul a avut o contribuţie de 30,4%, în timp ce preţurile, mixul produselor şi cel al clienţilor au avut un impact negativ de 5,2%.
În trimestrul al doilea, volumul vânzărilor Lafarge în România a avansat cu 37%, susţinut de trendul solid de pe segmentul construcţiilor rezidenţiale şi cel al construcţiilor non-rezidenţiale. Pentru 2015, Lafarge a îmbunătăţit estimarea referitoare la creşterea volumului de ciment în România de la 2%-5% la 4%-7%. În Europa Centrală şi de Est, volumul vânzărilor în termeni comparabili a urcat cu 4% în trimestrul al doilea, ca urmare a deschiderii unei noi fabrici în Rusia şi a evoluţiilor pozitive din România.