Lăsaţi în întuneric de vecin

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Plângeri la poliţie şi autorităţi

Lăsaţi în întuneric de vecin

Social 12 Ianuarie 2012 / 00:00 425 accesări

Situaţia celor peste 30 de familii din Năvodari care locuiesc într-un cartier mărginaş şi stăteau pe întuneric de luni seara, după ce tabloul din care se alimentau a ars, a fost rezolvată parţial de angajaţii Enel Distribuţie Dobrogea. „Ieri seară (marţi, 10 ianuarie – n.r.), o echipă Enel a venit cu un generator la care ne-a conectat şi am avut lumină pe timpul nopţii. Astăzi (ieri – n.r.) au venit şi au înlocuit generatorul cu un altul, dar nu ne-au spus, încă, ce vor face în continuare”, a declarat unul dintre locuitorii cartierului mărginaş, Ecaterina Coman. Ea a spus că toate cele 30 de gospodării din cartier sunt alimentate dintr-un tablou electric amplasat în curtea unui vecin, Alexandru Moise. „Luni seara, vecinul a umblat la tablou şi ne-a oprit curentul electric. Ne-a spus că s-a ars tabloul şi că nu îl mai porneşte pentru că-i este frică să nu-i ia foc casa”, a spus Ecaterina Coman. Revoltaţi, oamenii au sunat la Enel, însă, potrivit acestora, echipa Enel ar fi tăiat firele care porneau de la tabloul electric amplasat pe zidul casei lui Moise, alimentând restul cartierului. Prin urmare, oamenii au fost nevoiţi să stea, întreaga noapte, fără curent electric. Reprezentanţii Enel Distribuţie Dobrogea au declarat că vinovat de situaţia în care se află respectivul cartier se face Alexandru Moise, care nu a permis accesul echipei Enel pe proprietatea lui pentru a remedia avaria survenită la tabloul electric. „Ca urmare a sesizărilor primite, o echipă a Enel Distribuţie Dobrogea a constatat o defecţiune a unui echipament amplasat în curtea abonatului Alexandru Moisa, care a refuzat să permită accesul echipelor la echipamentul defect, acţiune care a afectat mai mulţi clienţi din zona respectivă. Pentru a asigura alimentarea cu energie electrică a consumatorilor, Enel Distribuţie Dobrogea a dispus preluarea lor pe un generator, astfel încât consumatorii să fie cât mai puţin afectaţi, până la găsirea unei soluţii de alimentare permanentă”, au declarat reprezentanţii Biroului de presă din cadrul Enel. Locuitorii afectaţi au depus plângeri la poliţie şi la administraţia locală, solicitând să fie găsită o rezolvare la problema lor.



12