Românii care au decis să-şi amâne concediul până după vârful de sezon se vor putea bucura de aceleaşi condiţii de cazare, dar la preţuri reduse. Reprezentanţii Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, ai Asociaţiei Patronale Mamaia, ai Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor Turistice (ANAT) din România şi ai Federaţiei Patronale în Turism din România (FPTR) au lansat, ieri, o nouă ediţie a programului „Mini preţuri de vacanţă - Litoralul pentru Toţi”. „Până acum, pe piaţa turistică existau două programe de acest gen: „O săptămână la mare”, derulat de FPTR, şi „Litoralul pentru toţi”, derulat de ANAT. Acest lucru nu făcea altceva decât să creeze confuzie în rândul turiştilor. Începând cu această ediţie s-a realizat unificarea celor două programe (utilizarea aceluiaşi nume şi a aceloraşi tarife) în vederea facilitării vânzării programului şi promovării acestuia către public”, a declarat preşedintele ANAT, Corina Martin. „Litoralul pentru toţi” se va desfăşura, ca în fiecare an, începând cu 1 septembrie şi până pe 15 octombrie. Până în prezent, în cadrul programului s-au înregistrat 35 de hoteluri din staţiunile de pe litoralul românesc (din toate categoriile) şi 70 de agenţii de turism, lista rămânând deschisă. În ceea ce priveşte preţurile, acestea au fost reduse cu 30% faţă de tarifele practicate în luna iulie. Un sejur de şase nopţi, pentru o persoană, costă 179 de lei la un hotel de o stea, fără mic dejun, 279 de lei la un hotel de două stele (mic dejun inclus), 379 de lei la un hotel de trei stele (mic dejun inclus), 439 de lei la un hotel de patru stele (mic dejun inclus) şi 549 de lei la un hotel de cinci stele (mic dejun inclus).
„BENEFICIEM, ÎN CONTINUARE, DE SPRIJINUL CONSILIULUI JUDEŢEAN CONSTANŢA (VICEPREŞEDINTE AL ASOCIAŢIEI LITORAL), CARE OFERĂ VOUCHERE GRATUITE TURIŞTILOR CARE VIN PE LITORAL”, A SPUS CORINA MARTIN
SERVICII LA NIVEL EUROPEAN „Sunt preţuri accesibile pentru orice categorie de turişti. Dorim să precizăm faptul că, în ciuda reducerilor semnificative ale tarifelor, calitatea serviciilor nu va scădea. Vizitatorii noştri se vor putea bucura de exact aceleaşi servicii şi dotări ca şi cei care au venit pe litoral în vârf de sezon”, au spus reprezentanţii FPTR. Ei au precizat că unul din obiectivele programului „Litoralul pentru toţi” este de a atrage turiştii români, de a-i face să redescopere frumuseţea litoralului românesc. „Ne bucurăm să vedem că, de la an la an, imaginea litoralului românesc se schimbă în bine. Hotelierii au înţeles că trebuie să se implice, ceea ce a dus la creşterea calităţii serviciilor oferite. Avem unităţi de cazare cu servicii mai bune decât cele din statele vecine”, au adăugat reprezentanţii patronatelor hoteliere din România. La rândul ei, Corina Martin a subliniat că „Litoralul pentru Toţi” reprezintă un program de supravieţuire pentru litoral, dar şi de educare a turistului român, o lecţie din care acesta să înveţe că poate avea o vacanţă reuşită şi la sfârşitul sezonului şi chiar şi în extrasezon.