Ministrul Turismului, Elena Udrea, a anunţat, ieri, la Oradea, că doreşte ca licitaţia pentru brandul turistic naţional al României să fie una internaţională şi că aceasta va fi organizată imediat ce bugetul de stat va fi aprobat. „Caietul de sarcini pentru achiziţionarea execuţiei brandului turistic naţional este finalizat şi vom organiza licitaţia imediat ce bugetul va fi aprobat. Va fi o licitaţie internaţională, fiindcă vrem să se înscrie firme cu renume internaţional”, a declarat Udrea, adăugînd că un brand executat de o firmă cunoscută are mai multă credibilitate. “Inclusiv prin această licitaţie dorim să deschidem interesul internaţional pentru România, dorim să promovăm însăşi licitaţia ca o formulă care să confere atracţie internaţională”, a spus ministrul. Potrivit acesteia, proiectul privind brandul de ţară este finanţat din fonduri europene, iar execuţia, apoi promovarea brandului vor costa aproximativ 75 de milioane de euro. “Sperăm ca pînă în şase luni de la obţinerea contractului să avem partea de execuţie, urmînd apoi promovarea”, a mai spus Udrea.