Lil\' Kim, imaginea unui brand de votcă

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Lil\' Kim, imaginea unui brand de votcă

Monden 13 August 2010 / 00:00 367 accesări

Cântăreaţa americană de muzică rap Lil\' Kim s-a asociat cu producătorul de votcă Three Olives pentru a promova un sortiment din această băutură alcoolică cu gust de struguri. Cântăreaţa americană, căreia îi place să i se spună Queen Bee, a fost desemnată imaginea sortimentului de votcă Three-O Purple, directorii companiei considerând că artista reprezintă alegerea perfectă pentru a reprezenta acest produs, considerat ”la fel de amuzant, de impertinent şi de sexy precum Queen Bee”, aşa cum se afirmă în clipul publicitar ce însoţeşte lansarea băuturii. Noul produs este promovat printr-o serie de acţiuni concepute de agenţia de marketing Proximo Spirits. ”Deoarece eu sunt Queen Bee, iar purpuriul este culoarea regalităţii, sunt încântată de faptul că Three Olives mi-a cerut să ofer puţin din aroma mea personală campaniei O-Face pentru brandul de votcă Purple”, a declarat, la rândul ei, Lil\' Kim.

Câştigătoare a şase premii Grammy şi a mai multor discuri de platină, Lil\' Kim, pe numele adevărat Kimberly Denise Jones, s-a născut în Brooklyn, New York, în 1974. Şi-a început cariera muzicală în 1990, după ce l-a întâlnit pe Biggie Smalls, alias Notorious B.I.G.. În anul 2001, Lil\' Kim a apărut alături de Christina Aguilera, Pink şi Maya în remake-ul piesei ”Lady Marmelade”, piesă înregistrată pentru coloana sonoră a filmului ”Moulin Rouge” şi care a rămas pe locul întâi în topul Billboard 100, timp de cinci săptămâni.

Taguri articol


12