Linie telefonică „Ce te doare?”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Linie telefonică „Ce te doare?”

• Ministerul Sănătăţii îşi propune să vindece nu doar bolnavii, ci şi întregul sistem medical românesc
Social 27 Ianuarie 2009 / 00:00 476 accesări

Reprezentanţii Ministerului Sănătăţii (MS) au înfiinţat, împreună cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, o linie telefonică publică - „Ce te doare” - pentru sesizarea deficienţelor din Sănătate. Numărul gratuit 0800800885 poate fi apelat atît de către pacienţi, cît şi de către medici. „Ne propunem să îi vindecăm nu doar pe pacienţi, ci şi întregul sistem medical românesc. Vrem să sune şi omul care a stat la coadă o oră-două, deşi nu se mai putea ţine pe picioare, şi medicul care vede 50 de pacienţi pe zi şi nu îşi mai vede capul de treabă”, a declarat ministrul Sănătăţii, Ion Bazac. Specialiştii MS spun că pot fi sesizate probleme în asigurarea asistenţei medicale, iar medicii sînt încurajaţi să informeze Ministerul cu privire la problemele întîlnite în exercitarea profesiei. “Ţin să subliniez însă că nu voi lansa o vînătoare de vrăjitoare. Nu turnătorii. Nu e o linie de pîră, e o linie de idei. De asemenea, nu voi accepta ca acest instrument de comunicare să fie transformat într-o ureche pentru delaţiuni şi acuze. Linia telefonică există pentru a semnala cazuri reale şi consistente, care să contribuie la rezolvarea problemelor din sistemul de sănătate”, a completat ministrul dr. Bazac. În cadrul MS a fost înfiinţată o echipă operativă care va deservi linia telefonică. Aceasta va înregistra apelurile şi va selecta problemele, în funcţie de specific, pentru a fi ulterior transmise direcţiilor specializate din cadrul MS spre soluţionare. Într-o etapă iniţială, linia telefonică „Ce te doare” va funcţiona zilnic, de luni pînă vineri, între orele 08.00 - 18.00. El a anunţat că, în fiecare lună, vor fi făcute statistici privind problemele oamenilor şi ce face MS pentru a-i ajuta.

Taguri articol


12