Litoralul și Delta Dunării se promovează joi, 29 octombrie, la Atena, în fața a peste 150 de agenți de turism greci, în cadrul unui eveniment de promovare organizat, împreună cu Blue Air, Organizația de Turism a Ciprului și Biroul de Turism al orașului Torino, de Asociația Litoral - Delta Dunării (ALDD). Evenimentul face parte din campania de promovare inițiată pe piaţa Greciei şi a Ciprului, odată cu pregătirea de inaugurare a primului zbor direct Constanța - Atena - Larnaca, ce va fi operat de Blue Air, începând din 4 iunie 2016. De altfel, o delegație de tur-operatori greci și ciprioți a vizitat Mamaia în urmă cu câteva săptămâni. ”După acţiunile comune de promovare derulate cu companiile Blue Air (Italia şi Israel) şi Turkish Airlines (Turcia), pornim acum o campanie de promovare a staţiunii Mamaia, a litoralului românesc şi a Deltei Dunării în Grecia şi în Cipru, având în vedere că ne pregătim să lansăm cursa Constanţa - Atena - Larnaca. Pentru prima dată, o destinaţie turistică din România se promovează în Grecia şi suntem onoraţi că participăm la acest eveniment alături de Cyprus Tourism Organization şi de Turismo Torino, organizaţia de turism a oraşului Torino”, a declarat președintele ALDD, Corina Martin. Un eveniment similar va fi organizat și pentru Cipru, în acest scop fiind realizate un spot video de promovare a stațiunii Mamaia, dar și broșuri în limba greacă.
Citește și:
Atragem turiștii greci și ciprioți! Mamaia se promovează în limba greacă
Cum atrage litoralul românesc turiștii străini?
Vești bune pentru constănțeni! Zboruri directe către Grecia și Cipru