Preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, apreciază că, deşi pe plan intern, în ultimii ani s-au făcut eforturi pentru promovarea Rivierei româneşti, este absolut necesar ca Litoralul şi Delta Dunării să-şi promoveze constant imaginea de destinaţie atractivă şi accesibilă şi pe pieţele internaţionale. Martin a spus că promovarea se poate realiza, în primul rând, prin campaniile externe derulate de autoritatea de turism, campanii sprijinite de Asociaţia Litoral - Delta Dunării. „Privim cu îngrijorare alocările bugetare destinate promovării turismului românesc (5 milioane de euro pentru acest an, cu 31% mai puţin decât anul precedent), considerându-le insuficiente în comparaţie cu potenţialul de care dispune acest sector. Litoralul românesc poate fi competitiv, deşi nu beneficiază de avantajele climatice ale Greciei, Turciei şi Croaţiei. Însă avem ca exemplu litoralul bulgăresc, care, deşi are condiţii climatice similare celui românesc, s-a dezvoltat mult datorită promovării oferite de touroperatorii germani, precum şi datorită unui parteneriat public-privat dezvoltat cu acestia încă din anii \'90”, spus Corina Martin. Ea a adăugat că în cazul României, litoralul cunoaşte o etapă de ascensiune în privinţa turismului intern, iar în ceea ce priveşte Delta Dunării, România dispune de un potenţial unic în Europa, nevalorificat la nivelul real de care această zonă turistică ar trebui să beneficieze. „Pentru a dezvolta incoming-ul este nevoie de investiţii în promovare, care pot fi realizate numai de către sectorul public, prin Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, sprijinit de asociaţiile de promovare a turismului si de cele patronale.