Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, împreună cu reprezentanţii Biroului român Privat de Turism din Bruxelles şi turoperatorul belgian Maxitours, specializat în destinaţia România, au susţinut, la sfârşitul acestei săptămâni, o conferinţă de presă de promovare a litoralului românesc şi a Deltei Dunării, la Târgul de turism “Salon des Vacances”, care se încheie pe 10 februarie. Ca parte a strategiei de promovare a Litoralului şi a Deltei Dunării, delegaţia Asociaţiei Litoral - Delta Dunării a promovat astfel Dobrogea turistică în capitala Europei, într-un eveniment la care au fost prezenţi peste 30 de jurnalişti străini de turism acreditaţi la Bruxelles, precum şi directori ai reţelelor de agenţii de turism din Belgia. Alături de Corina Martin, Delta Dunării a fost promovată de către Viorica Bîscă, director executiv al Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“. Potrivit preşedintelui Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, în cadrul conferinţei au fost prezentate filme şi materiale de promovare specifice, iar participanţii s-au putut delecta cu produse specifice pescăreşti, alături de renumitele vinuri dobrogene, pe muzică tradiţională românească. „Am organizat în premieră conferinţa de presă internaţională, o excelentă ocazie ca, la un târg de turism consacrat, să promovăm în inima Europei cele două destinaţii turistice. Parteneriatul cu Biroul Român Privat de Turism ne-a deschis această oportunitate”, a spus Martin. Potrivit ei, cu această ocazie, a fost lansat, în premieră internaţională, primul film oficial de promovare a staţiunii Mamaia, realizat de către Asociaţia Litoral - Delta Dunării, din fonduri ce provin din Taxa de Promovare aplicată agenţilor economici ce activează în staţiunea Mamaia - Sat Vacanţă. „Am ales să facem lansarea oficială a acestui film la Bruxelles, capitala Europei, deşi premiera naţională va avea loc abia pe 13 martie, în prima zi a Târgului de Turism al României, la Bucureşti. Asociaţia Litoral - Delta Dunării şi Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România continuă, astfel, să promoveze destinaţiile turistice româneşti pe pieţele internaţionale pe care le considerăm strategice pentru a atrage mai mulţi turişti străini în vacanţe în România”, a subliniat Martin.