Asociaţia Litoral - Delta Dunării participă la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin (ITB), care a început ieri şi se va încheia în 10 martie 2014, cea mai mare manifestare de profil, cu o medie de peste 200.000 de vizitatori şi peste 10.000 expozanţi din 180 de ţări. La ediţia din acest an a ITB, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism vor participa, alături de Asociaţia Litoral - Delta Dunării, alte trei asociaţii membre ale Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România: Asociaţia de Promovare Bucovina, Asociaţia de Promovare Braşov şi Asociaţia de Promovare Monteoru - Buzău. Asociaţia Litoral - Delta Dunării promovează la Berlin potenţialul turistic, arheologic, cultural, terapeutic şi gastronomic al Dobrogei, prin intermediul materialelor de promovare reprezentative pentru cele două destinaţii - broşuri, pliante, ghiduri, CD-uri etc. Potrivit preşedintelui Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, cea mai solicitată destinaţie la Berlin este Delta Dunării. „Participarea la acest târg internaţional a devenit deja o tradiţie pentru asociaţia noastră, Germania fiind o piaţă de interes pentru promovarea ofertelor turistice pentru Litoral şi Delta Dunării, în vederea atragerii de turişti germani către destinaţiile noastre”, a spus Martin. În cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, piaţa germană reprezintă o piaţă prioritară, cifrele privind numărul sosirilor vizitatorilor germani sau al înnoptărilor în unităţile de cazare din România indicând o clasare a Germaniei în topul primelor trei ţări emiţătoare de turişti. La numai câteva zile de la încheierea Târgului de la Berlin, echipa Asociaţiei Litoral - Delta Dunării va fi prezentă şi la Târgul Naţional de Turism de la Bucureşti. „Săptămâna viitoare participăm în forţă la Târgul de Turism al României (13 - 16 martie), unde vom lansa Campania de Promovare „Mamaia Style“, alături de hotelieri, cluburi şi de primarul Radu Mazăre”, a subliniat Martin.