Luxul ca artă de spectacol la Fashion TV Luxury Day

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Moda e la ea acasă în Mamaia

Luxul ca artă de spectacol la Fashion TV Luxury Day

Eveniment 24 August 2013 / 00:00 601 accesări

Cel de-al patrulea weekend cu Fashion TV Summer Festival a readus la Mamaia, pe scena Fashion TV din piaţeta Cazinoului, frumuseţea feminină şi rafinamentul vestimentar. Sute de turişti şi constănţeni deopotrivă s-au oprit din plimbare pentru a asista, vineri seară, la fashion show-ul Luxury Day. Prezentarea câtorva colecţii ale unor branduri celebre a făcut deliciul publicului, domnii fiind mai mult cu ochii pe fete, iar doamnele şi domnişoarele - cu ochii pe haine. De asemenea, Mercedes a prezentat un nou model de limuzină, ce a rămas pe scenă să „accesorizeze” scenariul creat de Cătălin Botezatu special pentru acest eveniment, „James Bond”, o prezentare cu ţinute elegante masculine în stilul filmelor cu spioni. Printre invitaţi s-a numărat şi primarul Radu Mazăre, care, după ce a asistat la câteva prezentări, a „dispărut” uşor grăbit prin mulţime.

TEMATICĂ LUXURIANTĂ Invitaţii serii, care au avut culoarea albă ca dress-code, au sosit înainte de spectacol şi au participat la un cocktail pe covorul roşu, alături de frumoasele hostesse. După primul moment al show-ului, care a generat un suspans de tip... german prin dezvelirea modelului auto noua clasă S de la Mercedes Benz, pe scenă şi-au prezentat colecţiile câteva dintre marile case de modă ale lumii, care au ajuns la Constanţa prin intermediul reţelei Mengotti: Armani, Prada, D&G, Fendi şi Etro.

PĂRERI DE „PRETUTINDENI” Deşi majoritatea cetăţenilor nu-şi permit maşini de lux şi haine de firmă, mulţi dintre cei prezenţi în piaţetă s-au bucurat vizibil de spectacolul frumuseţii de pe scenă. „Cel mai mult îmi place când văd haine frumoase pe fete. Îmi place şi mie să mă uit şi să văd ţinute ca în filme. Pe carele acelea, multe dintre fete umblă mai mult dezbrăcate... sunt frumoase, nu zic nu, dar mai frumoase sunt cu hainele elegante de firmă”, a declarat Ramona Pop, din Arad. Un concitadin s-a declarat mândru de ce se întâmplă în Mamaia şi de faptul că turiştii au ce vedea: „E frumos, da, noi ne-am obişnuit cu astfel de spectacole şi ne plimbăm seara prin Mamaia de plăcere. Mai vedem mişcare... mai facem mişcare. Pentru turişti, probabil, e şi mai frumos, ei nu văd zilnic aşa ceva”, a declarat Ion Oanţă, un constănţean trecut de prima tinereţe. Şi tinerii sunt în asentimentul generaţiei „mature”: „Sunt cu iubita mea şi ne place. Eu nu sunt cu moda, mai mult ea. Cred că e bine că au loc astfel de evenimente. Sincer, nu am venit la mare doar pentru aşa ceva, dar mă bucur că văd modă, fete frumoase, distracţie. Cui nu-i plac?”, a declarat şi Relu, din Piatra Neamţ. Bucureştenii, mai direcţi, şi-ar dori... Mamaia la ei acasă: „Eu trăiesc în Bucureşti şi îmi place, dar dacă am avea şi acolo Carnaval şi plajă... ce bine ar fi!”, a declarat şi tânăra Andrada. Fashion TV Summer Festival continuă şi în weekend-ul următor, cu Gala Premiilor Fashion TV în Turism.

CĂTĂLIN BOTEZATU ŞI „JAMES BOND” Designerul Cătălin Botezatu şi-a intrat în rolul de regizor, oferind publicului prezentarea colecţiei „James Bond” de la Ego Men’s Fashion Concept. Publicul a fost fascinat de domnii misterioşi în costume elegante şi cămăşi în culori deschise, cu ochelari la ochi şi accesorii precum pistoale sau trabucuri. „Regia prezentării îmi aparţine şi am realizat-o cu bucurie pentru colaboratori mai vechi. Băieţii sunt îmbrăcaţi în outfit-uri tip „tuxedo” şi ne duc cu gândul la James Bond. Există şi acest segment „luxury” la noi, în România, indiferent ce perioadă traversează. E firesc să avem şi o astfel de seară la Mamaia”, a declarat designerul Cătălin Botezatu.

Taguri articol


12