MACRO, curat chilipir!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
În premieră la Constanţa . Universul gusturilor autentic româneşti

MACRO, curat chilipir!

Social 22 Iulie 2011 / 00:00 2161 accesări

Cu motto-ul “Curat chilipir”, conceptul MACRO îşi face, astăzi, intrarea pe piaţa constănţeană. Abordând ideea “aproape de client” (la propriu – magazinul s-a deschis pe str. Cişmelei, nr. 16, în zona Tic-Tac, Tomis Nord şi la figurat), MACRO a investit, la Constanţa, 500.000 de euro pentru deschiderea celui de-al doilea magazin din reţea. Logo-ul brand-ului este cocoşul şi punguţa cu doi bani, simbolizând întoarcerea la tradiţie, prin preţuri atractive. “Suntem aproape de clienţii noştri, le respectăm dimineţile şi îi aşteptăm în fiecare zi, începând cu ora 8.00, cu produse proaspete, abia aduse sau abia scoase din cuptor”, a declarat Roxana Baias, director Marketing şi Vânzări Grup Mercadia Holland BV, explicând că, în cadrul magazinului se află un spaţiu special dedicat produselor proaspete.

100% ROMÂNESC. MACRO şi MIC.RO sunt branduri 100% autohtone ce susţin şi promovează produsele tradiţionale româneşti. Pe lângă sortimentul destinat cumpărăturilor de fiecare zi, MACRO vine şi cu o ofertă diversificată de produse tradiţionale. Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Constanţa (CJC), Cristian Darie, prezent la deschiderea MACRO, a declarat: “Este foarte bună o asemenea iniţiativă, mai ales în contextul în care acest magazin promovează produsele tradiţionale româneşti. Aici, micul producător şi-ar putea găsi o piaţă de desfacere şi am avut deja în sensul acesta o discuţie cu cei din conducerea magazinului”. Astfel programele CJC din mediul rural s-ar putea prelungi, firesc, şi în cele mai civilizate condiţii, pe piaţa urbană de retail, o piaţă care adesea duce lipsă de tradiţie şi calitate în ce priveşte produsele naturale. “La doar două luni după lansarea MACRO la Braşov, încheiem cu succes al doilea proiect dezvoltat sub acest nou concept. Macro este primul format modern de magazine ce recreează universul gusturilor autentic româneşti”, a declarat CEO MACRO şi MIC.RO, Richard Mansel.

MACRO are o suprafaţa de vânzare de 668 mp şi va fi deschis de luni până sâmbăta, între orele 8.00 şi 22.00 şi duminică de la 8.00 la 20.00.



12