Aproximativ un milion de bilete au fost deja vîndute pentru noul turneu mondial al Madonnei, Sticky and Sweet Tour, care va debuta pe 23 august, la Cardiff, în Marea Britanie, cîntăreaţa plănuind să adauge noi date la cele iniţiale. 15 concerte sînt deja sold out. Turneul mondial va promova cel mai recent album al Madonnei, “Hard Candy”. Pentru prima etapă, la Cardiff, în Ţara Galilor, fanii au avut la dispoziţie bilete cu preţuri cuprinse între 55 şi 150 de lire sterline (70 - 190 de euro). Madonna, care pe 16 august împlineşte 50 de ani, va cînta în nouă oraşe în Europa - Cardiff, Nisa, Berlin, Amsterdam, Dusseldorf, Roma, Frankfurt, Londra, Paris -, după care va traversa Atlanticul, pentru 18 concerte în America de Nord. Etapa americană se va desfăşura în perioada 3 octombrie - 26 noiembrie. Concerte suplimentare vor fi adăugate ulterior, mai ales pentru Mexic şi America de Sud, au precizat reprezentanţii cîntăreţei într-un comunicat.
În ciuda criticilor moderate, “Hard Candy” - album pentru care cîntăreaţa a lucrat cu mai mulţi compozitori şi producători, printre care Justin Timberlake - s-a situat pe primul loc în topurile de vînzări din 27 de ţări. Cel mai recent turneu al Madonnei, Confessions (2006), a avut peste 1,3 milioane de spectatori din 25 de ţări şi a fost cea mai rentabilă serie de concerte pentru o cîntăreaţă din istorie, avînd încasări de 260 de milioane de dolari.