Cîntăreaţa americană a semnat un contract în valoare de 7,7 milioane de euro pentru a deveni noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 a casei de modă Louis Vuitton, fotografiile pentru aceste reclame fiind realizate de Steven Meisel. Campania de promovare ar putea fi foarte îndrăzneaţă, mai ales în contextul în care Steven Meisel este fotograful care a realizat şi imaginile pentru cartea Madonnei ”Sex”, lansată în 1992, odată cu albumul ”Erotica”. Cartea a fost caracterizată ca fiind pornografică, din cauza fotografiilor care ilustrau simularea actului sexual. Madonna a scris această carte din perspectiva unui personaj numit Mistress Dita, inspirat de actriţa de filme mute Dita Parlo. Recent, Steven Meisel a realizat materialul fotografic care a apărut pe coperta ediţiei din luna mai a ”Vanity Fair”, în care Madonna îmbrăţişa un glob pămîntesc.
Madonna a mai apărut în campanii publicitare şi pentru mărcile Gap, H&M, Versace şi Max Factor. Casa Louis Vuiton a lansat, recent, o nouă verisune a campaniei Core Values, dedicată liniei de genţi de voiaj, protagonistul reclamelor fiind actorul Sean Connery. Fotografiile pentru această campanie au fost realizate de celebra Annie Leibovitz. Printre celelalte celebrităţi care au făcut parte din campania Core Values se numără Andre Agassi şi soţia sa, Steffi Graf, actriţa Catherine Deneuve, muzicianul Keith Richards, regizoarea Sofia Coppola şi tatăl său, regizorul Francis Ford Coppola şi Mihail Gorbaciov, ultimul lider al URSS.