Mai multe servicii în noul sediu al SPITVBL

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Mai multe servicii în noul sediu al SPITVBL

Administrație 17 Octombrie 2009 / 00:00 504 accesări

Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa anunţă contribuabilii, persoane fizice şi juridice, că începînd de luni, 19 octombrie, deschide un nou sediu, în str. Sulmona nr. 22, unde vor funcţiona Serviciul Persoane Juridice, care se va muta din str. Nicolae Grindeanu nr. 66, Serviciul Constatare şi Control, care se va muta din str. Badea Cîrţan nr. 3, Serviciul Urmărire şi Executare Silită, care se va muta din str. Badea Cîrţan nr. 3 şi Serviciul Urmărire şi Executare Silită Amenzi, care se va muta din str. Badea Cîrţan nr. 3. În locaţiile acestor compartimente se vor desfăşura activităţi de consultanţă persoane juridice, înregistrări ale declaraţiilor şi cererilor venite din partea persoanelor juridice, plăţi ale creanţelor aflate în urmărire şi executare silită, plăţi ale impozitelor şi taxelor locale atît pentru persoanele juridice, cît şi pentru persoanele fizice. Totodată, în noul sediu se va muta şi sediul administrativ al SPITVBL, astfel că aici se vor derula şi activităţile de registratură, informaţii şi secretariat SPITVBL. „Am dorit să aducem cu adevărat acest serviciu la nivel european. Noi am reuşit în mare măsură să facem deja acest lucru, înfiinţînd un birou unde fiecare contribuabil care o problemă de discutat şi pentru rezolvarea căreia sînt necesare mai mult de cinci sau zece minute va avea posibilitatea, împreună cu inspectorul fiscal, să poate face acest lucru civilizat. Va exista un inspector pe orice structură de impozit“, a declarat directorul SPITVBL, Virginia Ştefănică. Odată cu deschiderea noului sediu, SPITVBL va avea în plus un birou de audienţe, care pînă acum nu era centralizat, ci individualizat pe fiecare agenţie în parte. „Pentru a nu se plimba prin tot oraşul, contribuabilii care vor avea o problemă, de orice natură, vor fi primiţi în audienţe aici şi le vor fi analizate problemele în funcţie de natura lor. Programul de audienţe cu directorii va fi, de asemenea, lărgit faţă de pînă acum, astfel că, în fiecare zi, între orele 11:00 şi 12:00 sau 12:00 şi 13:00, ne vor putea găsi aici şi solicita sprijinul în orice problemă“, a mai spus Ştefănică. Ea a insistat pe faptul că toate problemele persoanelor juridice vor fi discutate începînd de luni la noul sediu, iar la cel din str. Nicolae Grindeanu nr. 66 va rămîne deschisă agenţia pentru persoanele fizice din această zonă, ca de altfel şi la sediul din str. Badea Cîrţan.



12